Nová širší lžíce pro podkop.





Pojízdný stojan pro podkop k zajištění při manipulaci a uskladnění.

Vůz s třístranou hydraulicky ovládanou sklopkou, bržděný  - před dokončením.






Radlice na shrnování sněhu připojitelná na třetí bod úhel natočení je ovládán hydraulicky.



Sněhové řetězy k malému traktoru.




Sedačka připojitelná k podkopu při použití na velkém traktoru.



Finální kompletace malotraktoru a podkopu.

Právě probíhají funkční zkoušky a nastavení hydrauliky.





Nová verze malotraktoru.

Závěs přední hydrauliky.




Olejová nádrž, posilovač brzd, nastavitelná a otočná sedačka.



Závěs zadní hydrauliky.
Zadní naprava Škoda 1203 převod 1:6 + reverzní převodovka 1:2.
Zadní kola 16"













Přední náprava


Motor Gilera 600 RC 5 rychlostní.
Výfuk vlastní výroby + chladič Fiat Cinqucento 0,7








řízení z Škoda Favorit (skrácené).




Kastlík na nářadí v podlaze.
























Motor Yanmar tříválec 660 ccm diesel po GO náhrada za stávající benzinový motor.




Motor Yanmar dvouválec 500 ccm diesel po GO
připravem pro jiný účel.

Podkop pro připevnění za traktor na třetí bod. Zatím ve výstavbě.












Větší malotraktor

Motor ruský 4 válec vzduch
5.0 L Di

1800ot/min. 55 HP



Přídavné zařízení:
Vyprošťovací naviják.
Převod 1:40 zapínání el. magnetickou spojkou.
Lano 12 metrů délka.









Náprava z Praga V3S skrácená
převodový poměr 1:8,5.






Pneumatiky
Barum 12,4-24-TZ19

Disky jsou ze Zetor 25A upraveny pro
použití na nápravu Praga V3S












Náprava UAZ upravená na středový závěs

Pneumatiky 7,50 x 16

 




Náprava UAZ namontována na malotraktoru
 jen je nutné dodělat náhon od zadní nápravy.













Kardanový domek z V3S je použit na vývod kardanu přední nápravy.

Přiřazení kardanu je řešeno přesuvkou.

Průměr řemenice 160 mm, 2x řemen šíře 17 mm.





Součástí nápravy V3S je řemenice v poměru 1:1.

Detail vzduchového posilovače (Avia 31) a  nádoby vzduchojemu.





Uchycení zadní nápravy.


Poslední uprava: závěs neseného zařízení (štípačka dřeva, atd.)

Hydraulická nádrž.
Nedokončená kapota motoru.








Kára za malotraktor před dokončením.






Třídílný hever výsuv 68 cm



Detail brzdového kotouče připasovaný na
náboj z Avie 31
Ráfek je osazen pneu Brigestone 16"




Kára bude vybavena posilovačem brzd




Příspěvek od místního nadšence Lukiho.

Tříkolová frézka motor ČZ 175 skútr.
Používána pro svoz krmiva "Kozenkám"


Malotraktor s motorem Eres
1 val. 500 D převodovka IFA 3+R
zkrácená zadní náprava Robur
max. rychlost 30 km/h