|
|
|
|
Nová širší lžíce pro podkop. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pojízdný stojan pro podkop k zajištění při manipulaci a uskladnění.
|
|
|
|
Vůz s třístranou hydraulicky ovládanou sklopkou, bržděný - před dokončením.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radlice na shrnování sněhu připojitelná na třetí bod úhel natočení je ovládán hydraulicky.
|
|
|
|
|
|
|
|
Sněhové řetězy k malému traktoru.
|
|
|
|
|
|
|
|
Sedačka připojitelná k podkopu při použití na velkém traktoru.
|
|
|
|
Finální kompletace malotraktoru a podkopu.
Právě probíhají funkční zkoušky a nastavení hydrauliky.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nová verze malotraktoru.
Závěs přední hydrauliky.
|
|
|
|
Olejová nádrž, posilovač brzd,
nastavitelná a otočná sedačka.
|
|
|
|
Závěs zadní hydrauliky.
Zadní naprava Škoda 1203 převod
1:6 + reverzní převodovka 1:2.
Zadní kola 16"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Přední náprava
|
|
|
|
Motor Gilera 600 RC 5 rychlostní.
Výfuk vlastní výroby + chladič
Fiat Cinqucento 0,7
|
|
|
|
|
|
|
|
řízení
z Škoda Favorit (skrácené).
|
|
|
|
Kastlík na nářadí v podlaze.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Motor Yanmar tříválec 660 ccm
diesel po GO náhrada za stávající benzinový motor.
|
|
|
|
Motor Yanmar dvouválec 500 ccm
diesel po GO
připravem pro jiný účel.
|
|
|
|
Podkop pro připevnění za traktor na třetí bod. Zatím
ve výstavbě. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Větší malotraktor
Motor
ruský 4 válec vzduch
5.0 L Di
1800ot/min.
55 HP |
|
|
|
|
|
|
|
Přídavné zařízení:
Vyprošťovací naviják.
Převod 1:40 zapínání el. magnetickou spojkou.
Lano 12 metrů délka.
|
|
|
|
|
|
|
|
Náprava z Praga V3S skrácená
převodový poměr 1:8,5.
|
|
|
|
Pneumatiky
Barum 12,4-24-TZ19
Disky jsou ze Zetor 25A upraveny pro
použití na nápravu Praga V3S
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Náprava UAZ upravená na středový závěs
Pneumatiky 7,50 x 16
|
|
|
|
Náprava UAZ namontována na
malotraktoru
jen je nutné dodělat náhon od zadní nápravy.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kardanový domek z V3S je použit
na vývod kardanu přední nápravy.
Přiřazení kardanu je
řešeno přesuvkou.
Průměr řemenice 160 mm, 2x řemen šíře 17 mm.
|
|
|
|
Součástí nápravy V3S je řemenice
v poměru 1:1.
Detail vzduchového posilovače (Avia 31) a nádoby vzduchojemu.
|
|
|
|
|
|
|
|
Uchycení zadní nápravy.
|
|
|
|
Poslední
uprava: závěs neseného zařízení (štípačka dřeva, atd.)
|
|
|
|
Hydraulická nádrž.
Nedokončená kapota motoru.
|
|
|
|
|
|
|
|
Kára za malotraktor před
dokončením.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Třídílný hever výsuv 68 cm
|
|
|
|
|
|
|
|
Detail brzdového kotouče
připasovaný na
náboj z Avie 31
Ráfek je osazen pneu Brigestone 16"
|
|
|
|
|
|
|
|
Kára bude vybavena posilovačem
brzd
|
|
|
|
|
|
|
|
Příspěvek od místního nadšence Lukiho.
Tříkolová frézka motor ČZ 175 skútr.
Používána pro svoz krmiva "Kozenkám" |
|
|
|
Malotraktor s motorem Eres
1 val. 500 D převodovka IFA 3+R
zkrácená zadní náprava Robur
max. rychlost 30 km/h |
|
|
|
|
|
|
|